De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat kan verschillen per tandartsenpraktijk. In onze praktijk zorgen wij liever voor u dan dat we veel tijd besteden aan onze financiële administratie. Daarom dragen wij het versturen en innen van de nota’s over aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties en werkt inmiddels voor duizenden zorgaanbieders zoals tandartsen, orthodontisten, huisartsen, fysiotherapeuten, psychiaters en dierenartsen. De nota van onze behandeling of verrichting ontvangt u van Infomedics. In sommige gevallen wordt een nota eerst ingediend bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een (rest)nota voor de kosten die niet door uw zorgverzekeraar worden vergoed. Wilt u uw rekening digitaal ontvangen, geef dan uw emailadres en mobiele telefoonnummer door aan ons. U ontvangt de digitale rekening dan op het emailadres dat bij ons bekend is. Na het uitvoeren van de extra controle (via sms-verificatie) kunt u uw rekening downloaden en direct betalen. Vergeet niet om op tijd uw nota te betalen. Dit scheelt u geld en veel ergernis. Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen na notadatum. Lukt het u onverhoopt niet om op tijd aan uw betalingsverplichting te voldoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Infomedics via www.infomedics.nl/hulp-vragen of bel 036-2031900 Heeft u vragen over uw nota? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Infomedics via www.infomedics.nl/hulp-vragen of bel 036-2031900De rekening
Betalen en Infomedics
Wat betekent dit voor u?
Digitale facturatie
Op tijd betalen
Vragen over uw nota?
Afspraak maken? Neem direct contact op 070 – 32 53 935
Tandartspraktijk Blok > Betaalinformatie